tisdag 9 december 2008

Tisdag

Nu sitter jag på jobb och ska planera, tänkte bara uppa här lite först.

Idag blev det den "lilla" frullen...hi hi sedan mellis med kesella-cashew-protein...nu precis middag fisk-ris-färska grönsaker och såklart mina tillskott var måltid...
Känner mig så otroligt glad!!!! Det var ett tag sen vill jag lova....äntligen kom glädjen till mig....(snyft).

Ska ner och köra kondition senare ikväll, först ska jag handla, möte och sedan hem vara social och ordna god middag till kidsen (själv ska jag äta ris och fisk hi hi hi).

Brösten börjar kännas riktigt bra nu och jag kan nu massera utan problem, jag har knappt ont alls. Det enda som kan göra ont nu är i bröstvårtorna nu när jag ej kan ha en "stängd" bh....det skaver liksom. Ska försöka ordna lite hudtejp och tejpa dem och se om det hjälper (är bara 2 veckor kvar) sedan är det vanlig bh som gäller....wiiieee......måste bara säga....FAN vad nöjd jag är....

puss och kram

2 kommentarer:

. sa...

vad skönt att du inte har så ont längre och att du är nöjd :) tycker det ser jätte bra ut på dig. Kram.

yvonne sa...

Hi hi nu har även jag skrivit blogg det smittar.mamma