måndag 8 december 2008

Maten..

Ja det har gått super med maten idag.....frukost mellis lunch middag och alla tillskott.....nu är det sista nattmålet kvar sedan var denna dagen klar.

Personalmöte ikväll och sedan ner till gymmet för kondition....1 timme blev det sååå skönt..oj oj vad välbehövligt det var...vägde mig imorse....suck inget kul...66,7 kg...hmmm vet ju att jag nu kommer lägga på mig lite med denna kosten men sen jäklar ...

Nu ska jag kolla lite i body och sen väga upp morgondagens mat..

natti natti

1 kommentar:

Sally Li sa...

Det skulle vara kul och se en bild på din brakfrukost. Hur får du ner allt. ;-)

66,7 är ju inget. Det går du snabbt ner sedan när du tränar. Själv var jag uppe och vände på 66 kg nyligen då jag fick ta mig i hampan och nu ligger jag på nätta(harkel, kunde varit nättare)62,7kg. Mitt mål är att väga mellan 60-62 kg. Det är då jag ser sundast ut.

Härligt med 1 timme på bandet. Det är skönt att komma igång.

Har smärtan lagt sig nu?