onsdag 29 juli 2009

Tjenis...

Var några dagar sedan jag bloggade nu.....har inte haft tid, lust eller ork....
Idag var det återbesök till läkaren och röntgen i Lund. Röntgen visade att lite ny benmassa börjat synas i den hålighet som blev efter operationen...jag berättade att jag på senare tid börjat få lite mer ont i höften och när han tryckte där så var det INTE skönt precis...men han menade att det inte var något konstigt OCH att jag faktiskt fick lov att ta smärtstillande någon gång om jag kände att jag behövde...(tycker själv jag tagit sådana vad jag ska i mitt liv)....Nåja han tyckte att jag skulle på återbesök igen om ca 6 månader och att vi ska ha fortsatt kontakt tills dess att de helt kan avskriva mig...(suck trodde de kunde göra det idag)....nåja jag fick fortfarande inga begränsningar eller restriktioner utan han sa träna och lev så som du själv känner och orkar...

Efter Lund hade jag och Nova tid hos frissan.....blev sååå nöjd....sedan gick vi på stan ett tag.....blev ny jättefin bh och trosor.....alltså kan ni förstå hur kul det är att köpa snygga bh:ar nu hi hi hi.....

Ikväll har jag sålt det ena psp:et och har nu 1 kvar att sälja.....
Imorgon har jag tid hos massören...ut i Åstorpsamhället japps....hmmm kan bli VÄLDIGT spännande att höra vad han har att säga om min överkropp....
Nu ska jag lägga loppan......
bye!!

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Ja hej vad jag saknat dig....undrar så hur du mår och hur det går, ja du vet...det som är viktigt här i livet...
Tänkte till när jag fick höra att du hade ont när han klämde....mmmm..ja du får ha stenkoll på det bara...
Din förkorting där, hajja inte ett dugg....
Bamsekram på dig...