söndag 14 juni 2009

Trött..

Oj oj vad trött jag har varit idag. Inte sovit jättebra inatt på grund av konstant krampande ben...aj...aj...sedan somnade jag en stund mitt på dagen...hmmm.
Började dagen i tvättstugan för att sedan fortsätta med ett jäkla svettigt och tungt ryggpass på gymmet. Efter mat och en dusch bar det av till mjöhult för att gratulera Göran en dag för tidigt.....En god fika och trevlig snackestund med en uppmärksamhetssökande Nova....

På vägen hem så gav vi bilen en ordentlig makeover....tvätta...putsa....skrubba och putsa och den skiner igen...nice...love my car...

Mmm imorgon på jobb blir det buss med kidsen till gröningen för lek och korvgrillning...kul....
Nu vill Nixon ut på promenad.....
Spännande fortsättning följer denna veckan....får se vad som händer...=)

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Jamen herre gud, ibland blir jag matt....du berättar ju bara halft...varför har du krampande ben nu då?? och vad händer och hur mår du???
Vet du, jag bryr mig jöööö!!
Var rädd om dig....
Bamse puss på dig....