måndag 15 juni 2009

Måndag

En dag kvar sedan har Natta sin älskade skolavslutning....oj oj vad hon längtar.....Känns tomt och overkligt här hemma då båda stora barnen är tro det eller ej men de är hos sin pappa och ska så vara Juni ut....
Grillningen på gröningen idag gick kanon....mmmm inte lätt att grilla i full orkan men skam den som ger sig.....Nu är det 2 veckor kvar sedan blir det sammanslagning på jobb....(komenterar det INTE här)......vem vet vem som läser....=)

Nåja bröst passet idag gick så jä***a bra....i hantelpressen så avslutade jag med 24 kg (med pass) och i snedbänk i smithen så blev det 10 kg på var sida....vet inte vad smithen väger i sig själv dock....
Superpass och adrenalinet spruta liksom svetten....hela passet avslutades med 20 trappmaskin....hemma så slank det ner kylling med grönsaker....
Natti natti orkar inte skriva mer

P.S Håll tummarna för att loppan håller sig frisk, hon va gnällig när jag hämtade henne från förskolan idag....

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

24 kg hantelpress bröst, du é galen kvinna......tänk om jag någonsin kom i när heter....vore superkul.....men kankse jag får stanna med att kunna glädjas av andra.....men vill testa mig upp får hur det går...
You are my leding star baby!!!!
Pöss....

Jenny sa...

Jag håller tummar och tår=) Ha det så trevligt på avslutningen imorgon, så ser vi till att det funkar på alla plan på jobbet hrmmm=)