lördag 25 april 2009

Lördag


Idag har jag, Natta och Nova varit och hälsat på Robin i skolan som har öppet hus. Vi såg när de jobbade med släktträd, vi gick tipsrunda, köpte lotter och köpte fika. Både Nova och Natta vann på lotterna...turungar.
Sedan åkte vi till maxi eftersom jag fattades några saker till tårtan vi ska ha med oss ikväll. Efter maxi så körde vi hem, Nova och Natta tog med filt, fika och såpbubblor ut och satte sig nere på gräset....åhh var så mysigt att stå här uppe och titta på dem....mina fina tjejer.
Under tiden gjorde jag den frusna maräng/hallon tårtan som vi ska ha med oss till grillkvällen ikväll.
Jag fixade i ordning lunch och så kom Kim lagom hem så han utfodrade kidsen medan jag stack ner och tränade.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig sen så bär det av till H-näs...
ha en trevlig kväll...kram

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Pusss och ha det så trevligt...
Kan väl inte bli annat än bra efter denna trevliga dag eller hur??
Goa du...