fredag 13 mars 2009

Vissa dagar så...

mår jag inte lika bra som andra. Tyvärr är det en dag då jag mår mindre bra, jag är trött fruktansvärt trött, har ont i huvudet och känner en stor olusthet i hela kroppen.

Vad som rör sig i mitt huvud just nu är givetvis provsvaren men också funderar jag på vad nästa steg blir. Jag tycker det känns rörigt, efter första läkarintyget då det var dags att få ett nytt så pratade jag med min remitterade läkare härifrån Helsingborg. Jag fick veta att sålänge jag inte träffat en läkare i Lund än så är det läkaren här som har ansvaret. Han sa också att jag sätter intyget till den siste mars för då så får de förlänga det från lund därefter för då har du fått kontakt med läkare där.
Idag är det den 13:e och när jag pratade med en sköterska på ortopedmottagningen här i Helsingborg häromdagen så sa hon att jaha då ska vi boka in en tid till H***** här också. Hmm jaha undrade jag då varför ska jag träffa honom?? Jag ska ju opereras i Lund...är det inte då läkaren där som ska prata med mig om vad som ska hända?....Åhh jag fattar noll......Så jäkla rörigt.....
Skulle till kuratorn idag men ska ringa och avboka den tiden...mår inte så jag kan åka dit känner jag...

Inga kommentarer: