lördag 14 mars 2009

Melodifestivalen

Ända sen igår har jag haft sällskap av den otroligt trevliga och sociala MIGRÄN attack som verkar sitta fast i mitt huvud. Nåja inte gjort mycket alls idag, suttit ett tag i solen på balkongen vilket var gudomligt skönt. Givetvis den dagliga kollen inne på hemnet, men nädå "vårt" hus fanns inte där idag heller. Väntar så gärna så....dagen kommer då huset bara finns där och man nästan kan läsa: Tillhör Kim och Angelica...(ja och banken då hi hi hi).
Vi avnjöt en supergod middag här hemma, fläskfilebullar och sallad...tack tack moffe smaka smaskens!!
Ja sen höjd punkten denna kvällen....melodifestivalen. Jag hade jag fått bestämma står det verkligen FEL LÅT VANN på morgondagens löpsedlar. Ååhhh ja jag hade ju min favorit som var Caroline med "snälla snälla"...Visst fine om den inte vann men inte skulle hon som nu vann vinna iallafall...det var den sämsta låten av alla....åhhhh
Nåja vi har haft en helkanon bra kväll, hela min goa familj alla barn samlade i soffan och alla hejjade på sina favoriter hi hi kul...alla lika knäckta i slutändan, ler.
Bara sååå skön kväll som nu består av fortsatt myyys...måtte bara denna huvudvärk släppa
snart......

Natti natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag tyckte att det vore bättre att byta blogg eftersom att jag bara kan lägga in 100 bilder på min gamla =/ Men det blir jobbigt att lägga över alla mina gamla inlägg. Jaså du gillade Carolines låt =P Haha, vi satt och hoppades på att den ej skulle vinna (Mest mamma). Jag ska försöka att ha tålamod vad det gäller träningen =P Men jag har oftast inget tålamod tyvärr. Få fort jag får mitt protein pulver så ska jag haka på "dieten" som du skrev ypp till mig =) Och jaaa, jag ska minska på det söta =P Men de är ju så gott. Får man inte äta nått alls? Jag beställde mitt protein pulver med smaken double rich chocolate (har du smakat den?), kanske de kan ersätta chokladen som jag alltid äter =P hehe. Förhoppningsvid kommer pulvret på måndag. Vi får se...

Ha det bra! Kram