onsdag 11 mars 2009

Kusinbesök

Idag blev det en tur till bjuv och ett besök hos mammas kusin Ann och hennes familj. Ann har två döttrar, Daniella och Stefanie. Tyvärr så var Stefanie sjuk så henne träffade vi inte men Daniella däremot satt med och fikade och pratade. Jag har skrivit ner ett litet kost och träningsprogram åt henne då hon nyligen börjat träna och ville ha lite hjälp, detta var inget avancerat utan basic nivå. En mycket trevlig dag där tiden fullkomligt rusade iväg.
Känner tyvärr stor avsaknad av en hel del vänner just nu. Jag kan ju givetvis inte tvinga någon att höra av sig eller att träffas om det nu är så att de tycker att den rådande situationen känns olustig, jag bara berättar hur jag känner det och jag tycker det är synd.
Har iallafall haft en bra dag och inte haft så himla ont idag...SKÖNT!!!

2 kommentarer:

yvonne sa...

Ja det var riktigt skoj att hälsa på kusinen synd att tiden gick så fort det var skönt att komma ut lite, nu får vi hitta någon nästa vecka att hälsa på vi nlir ju för fanken riktigt sociala hihi. mamma

Ann sa...

Ja det var jättekul att få besök av er alla och såna fina blommor vi fick och den fina boken till Daniela. Tack så väldigt mycket och vi uppskattade verkligen besöket. Vi kommer gärna till dig någon dag Angelica hoppas det går bra hi hi.