söndag 8 februari 2009

Hej

Ja dansskolan idag gick bra, första halvan stod lilla loppan mest och tittade som sist hi hi men sedan sista halvan då jäklar dansade hon på.....söt söt...tror det lossnar mer och mer....Jag fick gå ut därifrån då jag blev alldeles kallsvettig och illamående....
Nu har vi haft besök vilket ju såklart var jättetrevligt men jag var väldigt osocial.....inte mått bra idag....ont och illamående och trött.....men mamma och pappa och kristin och Göran var här och tiden gick lite och hur kass man än mår är det skönt att få besök och bara sitta och prata lite.....

Hyllan fick vi sålt idag vilket gav 800 kronor in i kassan.....perfekt! Nu har jag ätit 2 knäckemackor så sammanlagt 3 stycken sådana idag har det blivit.....ingen matlust spär ju dessutom på illamåendet.....har en del gott som väntar så hoppas att jag får ner lite av det sen...

//Tack för sällskapet idag.......välbehövligt...

P.s Håller tummarna för att Lia:s bäse vill ut nu.....

Inga kommentarer: