söndag 8 februari 2009

God morgon

Tyvärr har denna natten inte varit riktigt lika bra som förra....Nova väckt mig 2 ggr och när jag gått in till henne har jag ju då känt aj aj ont...men det får man ju ta....Annars sover jag väldigt mycket mer nu än jag någonsin gjort.....
Imorse väckte Kim mig någon gång vid 9 och gav mig vatten och mina tabletter sen föll huvudet ner på kudden igen och en timme senare väckte han mig och fråga om jag ville gå upp eller sova mer....oj oj så borta jag var då....nä minsann måste upp kan inte bara ligga och sova. En sprängande huvudvärk hade hittat till mitt huvud (underbart) men tror det beror på en kombination av all sömn och medicin.......
Idag ska vi till dansskolan med loppan...kul.
Nä nu ska jag duscha....hej hej

P.s Tänkte bara berätta att jag lagt allt vad heter träning på hyllan nu....all kost kostersättning m.m är sååå långt borta nu....just nu finns bara att bli frisk i mitt huvud och inget annat.....finns tid för det andra sen.....

2 kommentarer:

Sally Li sa...

Skönt att du får sova mycket även om denna natten inte blev lika bra. Tabletterna gör nog sitt också. Glöm nu inte ta en bild på Novisen i hennes danskläder.

Men vila är bra för kroppen, och kost och träning det tar du när du är bra.

Ha en riktigt bra dag.

P.s. har du fått något besked när du ska ner till Lund och operera bort tumöreren?

Kraaaaaaam

Anonym sa...

Bra tänkt, du ska komma tillbaka dit när allt är okej, du behöver ju kraften till annat just nu...
Pusselipuss....