tisdag 6 januari 2009

Träning idag

ÅÅhhh jösses bästa passet på lääänge......framsida och sida axlar först.....körde militärpress - hantelpress/axelpress - lyft åt sidan - och lyft fram med skivstång. Gick superbra och hade suverän kontakt...så jävla nöjd jag är (ursäkta mina svordomar).

Sedan körde jag bröst snedbänk i smith - hantelpress på snedbänk - kabelpress uppifrån med båda - kabeldrag nerifrån en och en.

Efter dessa övningar körde jag mage 3*20 situps med superkontakt...ja ja det ska nog ta sig så småningom...

Ikväll hade vi besök...Linda Chrille och kusin Hampe (som imorgon fyller 3 år)....vi snackat och kidsen busat och lekt och sen ätit middag som jag gjorde åt dem...
Dansk ribbestek sås potatis gele och lingon...ja det luktade ljuvligt...
Säng i tid idag...jobb imorgon så imorgon blir det "vanlig" kvällsträning...

Inga kommentarer: