måndag 5 januari 2009

Det finns dem som har det värre...


Hur jävligt orättvisst tråkigt och lessamt ens liv kan kännas ska man veta att det finns alltid de som har det värre......Jag är så otroligt glad och tacksam för mitt liv.....mina barns liv....att jag kunnat ge dem starten i livet genom att födas.....jag är glad...stolt...och tacksam....jag har välsingnats med 3 änglar.....alla 3 sååå härliga underbara och otroligt fantastiska på sina egna sätt......dock har de alla 3 en sak gemensamt.......de har så rena vackra och så kärleksfulla själar.....mina barn.....Robin, Nathalie och Nova.....Jag älskar er.....tack för att ni finns...

2 kommentarer:

Sally Li sa...

Ja barnen är det absolut finaste vi har. Dem små underbara sprudlande små liven.

Kram

Anonym sa...

Ja våra barn berikar oss, vad vore livet utan barn.....urtrist...mina barn är inte små sprudlande saker, utan stora männniskor....
Kram frånmig..