söndag 11 januari 2009

Men vad f*n är detta???

Jahapps ner på gymmet idag och skulle köra lite armar eftersom det ej blev riktigt fullt pass sist och jag hade ej så mycket tid. Körde 1 bicepsövning sen skulle jag köra triceps, press neråt i kabel....värmde upp på en 12:a med 40 kg sedan körde vi en ordentlig 12:a på 50, strikta och bra (detta är en övning jag tycker om och kan hantera bra). Sedan körde jag en 3:a på 55 och skulle fortsätta med en 3:a på 60 MEN DÅ!!!!!!!!!! Nä nä något gick ej bra....något ömmar precis ovanför armbågs knutan....jag sänkte vikten ner till 40 men icke då...tog emot ordentligt, en känsla som man kan vara med om ibland då ett knä exempelvis behöver "knakas till lite" om ni förstår....men här va det inget som knakade hur jag än gjorde...det bara ömmade...provade då köra press mot panna med stång...inget tungt z-stång med 1 5:a på var sida...ja jag kunde göra det men kände i armbågen hela tiden....måste studera min bok och kolla vad detta är...
Nåja koncentrerade mig på biceps vilket gick kanon...'

När jag var klar passade jag på att äta på gymmet sedan direkt på kalas och har nyss kommit hem...
Imorgon ska jag köra ett benpass...måste äta bra med kolisar så jag orkar...

Inga kommentarer: