söndag 11 januari 2009

Maten

Ja maten jag äter nu börjar bli tråkig och enformig....somliga kan skaka på huvudet och tycka att man är trög åhh varför äta sånt och blä...Men faktum är att det bekommer mig inte. Jag har gjort ett val nu och jag har bestämt mig för detta...jag ska om det så ska vara sista gången nu men jag ska verkligen kämpa denna gången och i sommar ska jag vara relativt klar. Jag tycker detta är så sjukt roligt och högst intressant så vad andra säger om mig, min träning och min kosthållning rör mig inte i ryggen mer.
Det krävs rätt stora uppoffringar för att få ordentliga resultat och jag är tacksam för all den hjälp jag fått under mina träningsår....Jag har lärt mig väldigt mycket men vet också att jag har massor kvar att lära...
I februari ska jag lägga in bilder på mig....både innan och sen efter träning....(hjälp vad sa jag nu...oj oj vad jag måste jobba..hmmm) Jag har en lång väg kvar....ingen enkel resa men en minnesvärd en.

//Kram

P.s kycklingen snart klar i ugnen hi hi hi mat mat mat mat...........

Inga kommentarer: