fredag 16 januari 2009

Ledsen men tänker INTE

Tappa taget nu.....suttit ett par timmar och funderat och funderat nu....jag är aptrött efter en sömnlös natt men nu så......Jag tänkte innan jaha då kan jag IGEN skita i träningen då kan jag skita i kost och allt annat med.....Vad fan hände??? DET är INTE JAG....det är inte Angelica....Angelica med viljan av stål....Angelica som kom tillbaka 3 veckor efter benbrottet...nä hörre ni det krävs nog lite mer än ett gäng (eventuellt) trasiga kotor för att sänka mig....hallå tror inte ni vet vem ni bråkar med...

Så givetvis blir det kyckling idag igen...har dock blivit lite för lite mat idag men det ordnar sig....för att dock känna att det är helg och "festa" till det lite så ska kycklingen delas i tärningar och kryddas gott sen blir det kycklingtärningar...tomater...gurka...sallad i pitabröd....japps där är min fredagskväll......

Nu ska detta skötas snyggt....inte tappa huvudet och ge upp inte....inte måla fan på väggen än....är kanske inget speciellt alls i ryggen...vem vet...

Jag ska promenera iallafall....det sa läkaren att jag kunde göra för att mjuka upp kroppen lite och hålla mig lite varm.

Nu ska vuxna kloka jag fixa detta....ska tillreda kycklingen nu sedan är det let´s dance.....

2 kommentarer:

Sally Li sa...

Nääää Angelica, nu får du inte tappa fokus. Vänta tills alla röntgenbilder och läkarutlåtande har kommit innan du tar ställning till hur din motionsform kommer se ut.

Du kan ju alltid motionera vidare om kanske du aldrig kan gå tillbaka till styrketräning.

Får inte tappa hoppet och inte tappa modet. Jag håller alla tummar att det inte är så farligt.

Vi ligger däckade i magsjuka och influensa. Sonen har 40 grader i feber och jag känner mig riktigt risig. Ont i halsen och eländig.

Ha en skön helg!

Kram

Anonym sa...

Men gumman det här fixar du, det vet jag....power och en massa jävlar annama bara.....det har ju varit trasligt förr....och du fixat det...
Och jag tänker ge dig styrka och mod precis som jag gjort förr.....glöm inte bort att det finns dom som haft diskbråck och tränat sig tillbaka....
Fredags puss och kram på dig....