lördag 10 januari 2009

Kväll


Ja nu har kvällsbesöket åkt och nattmaten förbereds.......mmm sååå mumsigt...ska lägga in bild sen....en lugn och skön kväll som de flesta nu äntligen börjar bli....detta är INTE likt mig som ständigt måste stressa....Känner att detta lugn är bra för både kropp och själ.....Att lära sig varva ner....man blir ju faktiskt dessutom effektivare då...
Satt och kollade av almanackan...kroppen....tiden...träningen och insåg att jag ligger nog rätt perfekt till nu, jag har ca 12-14 veckor att köra på nu för att sen verkligen utmana min kropp och psyke för den kommande deffperioden...Jag får se lite vad jag ligger på och hur kroppen ser ut efter dessa styrkeveckorna nu men en defftid på 8-12 veckor lär det bli.....Idag såg jag verkligen en sak som sporrade mig ÄNNU mer.....jävlar (ursäkta) vad jag ska kämpa nu....detta fixar jag det VET jag....

tjingeling

Inga kommentarer: