måndag 12 januari 2009

Inte på humör

Skitpass blev det idag.....för trött för lite mat...för stressad....för ont...mmm inte mkt som stämde idag....hade varit bättre struntat i det....har så jä***a ont nu så vet inte vad jag ska göra....sjukgymnasten på torsdag som tur är.

Hos Dr.Cosmo gick det iallafall suuuperbra, han klämde och kände och han tittade och sa att det såg riktigt bra ut i förhållande till min kropp. Bh:n tyckte han satt jättebra men i gränsfall att jag skulle ha en större 75 e gulp!! Jag ska dit om 2 månader för sista kontrollen och forografering...han tog fram de gamla bilderna idag.....ja jävlar.....Jag är ju så sjukt nöjd, går inte att beskriva den lycka jag känner.....den helhet.....jag känner mig sexig och kvinnlig....

Nu ska jag äta sen försöka o sova

hej hej

Inga kommentarer: