tisdag 13 januari 2009

Bättre dag

Ja inatt fick jag faktiskt sova....snoozade till och med klockan 1 gång i morse så skönt var det att ligga i min säng.
Jag hade ont när jag kom hem från träningen igår, inte pga träningen för jag hade ont även innan MEN när jag kom hem kände jag ångesten inför ytterliggare en natt av smärta. Jag var "duktig" och gick och la mig 22.15...DET NI!!! Jag hade förvisso pelat i min ett gäng värktabletter men somnade det gjorde jag och sovit gott hela natten.
Jag har fortfarande väldigt ont i min ischias så det är tur att jag ska till sjukgymnasten.
Idag är det ett möte på jobb jag ska gå på så det blir att sitta still där i 1,5 timme suck....sedan hem fixa mat till kidsen och läxor så det blir lite senare träning idag igen fast det gör inget, läxor och mat kommer först.
Nu ska jag äta min lunch och ha planering i 2 timmar....

Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du fick sova i natt....det brukar hjälpa en hel del..
Fan va surt det känns, hade gått upp 0,7 trots att jag känner mig rätt okej.....skit...o vad jag gnäller, memn är så besviken...
Pussssss!