tisdag 7 juli 2009

Tankar och återbesök

Mmm en hel del tankar har funnits i mitt huvud under dagen....varför??? Ja den som det visste...
Det som hände i mars månad då jag fick beskedet om att de hittat en tumör....Nä jag ska inte älta det ni behöver inte vara oroliga men det är inte så att tankar inte dyker upp....Med tanke på att min biologiske pappa dog då jag var väldigt liten i just cancer så vid mitt besked så dog jag psykiskt....(för ett tag).
Allt har ju gått bra...tunören var godartad och är numera borta och så även smärtan.....men ärret är kvar....både det på ryggen och i huvudet. Den 29/7 är det röntgen och återbesök i Lund.....och tror att det var med den kallelsen som känslorna dök upp igen...
Jag vet att det finns många andra som både haft och har det sämre men jag kan bara utgå från mig själv och nä jag kan ju inte rädda alla andra utan det är jag och de mina som gäller.....alla andra får klara sig själva...
Jag har många tankar och otroligt mycket känslor när jag tänker på det som hänt......och känner också att det tåras i ögonen när jag försöker prata om det.....varför?? Ja det är väl en del av läkeprocessen kan jag tänka.....
Nä slutsvamlat här.......ha de

1 kommentar:

Lisa sa...

Tänker på dig! Förstår att det är skitjobbigt. Alla tumhållningar att allt är som det ska från mig.

Kramar