måndag 13 juli 2009

Måndag...

Är på ett strålandes glatt humör.....började med regn imorse vilket slutade med bil till jobbet. Sedan efter en kanondag på jobb (slutade ju tidigt eftersom jag öppnade) så blev det bilen hem.....umgicks med min så otroligt fantastiska familj......vilken känsla...hade med foto för att visa Mia på jobb idag...foton som vi tog hos en fotograf i ä-holm när loppan var 6 månader och jag blir bara såååå tårfylld av glädje när jag ser på min fina fina familj....älskar er så.

Hade ett KANON pass på gymmet.......GRYMT vilken kick!!!

Nu efter middag och ännu mer härlig tid med mina kära så blir det kaffe...(med liiiite) mjölk....
pussar och kramar på er alla.

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Visst är det underbart att blicka lite tillbaka ibland och minnas....
Kramis!!