onsdag 1 juli 2009

Barnen åkt




Oj oj så trött jag var imorse....jag insåg att dagen inte skulle bli bra om jag inte fick sömn så promenaden imorse hoppade jag över och fick därför en timmes extra sömn....skönt och välbehövligt.
Varm dag idag och jag fullkommligt njuter jag bara älskar detta vädret...denna värmen...
Ikväll var jag Natta Kim och loppan på bio....premiär på Iceage 3 idag och bio premiär för Nova som var helt förväntansfull och i extas.....se tv och äta popcorn var ungefär den bilden hon hade hi hi.....hon satt som ett litet ljus tills de stora dinosarierna visade sig på skärmen....då smög vi oss upp i mammas knä hi hi hi....
Popcorn åts men drickandet av colan var sådär....inte mig emot i och för sig....En trött loppa somnade knall fall när hon såg sin kudde och "memme".
De stora barnen har precis blivit hämtade av sin farbror för en liten biltur upp till dalarna.....de ska spendera 1,5 vecka där med kusinerna sina.....så himelens roligt för dem. Oj oj så tomt det blev här hemma då.....men rätt skönt ändå....=) Första gången på typ 10 år de är borta så....

Inga kommentarer: