måndag 22 juni 2009

Bröstpass...

Oj oj vad bra det gick idag, körde bröst och var såå rädd att det skulle kännas i min arm med hantelpressen. Jag körde bara upp till 20 kg idag och det kändes faktiskt inget alls....körde dessutom lite fler reps...ska köpa ett band som avlastar min armbåge och se om det känns bättre. Provade att jogga lätt idag efter 15 min i trappmaskin och 10 minuters promenad och utan att vara övertrött så stannade jag efter 10 min och det gick bättre än förväntat. (happy)
Så nu väntar vi på Natta som äntligen kommer hem igen......(huuuur kan man dra sådana lögner på facebook som vissa gör??? PINSAMT)....

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Oh vilket härligt pass du avverkat...men ta det nu bara lungt som du säger....ja lova mig det...jag har tappat träningen just nu,men tar med mig allt till Norge och där ska jag skapa egentid för detta....ja verkligen...
Oj, 4 veckor kvar.....
Pusselipuss