onsdag 20 maj 2009

Shit vilket tryck!!!

Har ett grymt tryck i ryggen även idag....Varit med Robin på väla och shoppat kläder åt honom...sedan skulle jag prova något och vänder mig om för att se hur det ser ut i ryggen och håller då händerna i midjan och jäklar vad det böljade ut överallt....ja muskler då...otroliga konturer som jag inte sett förr...hmm...spännande detta....träningsvärk?? Jo det kan ni hoppa upp och ge er på....
Åhhh så glad äntligen är ett par vita converse basketkängor i mina ägor.,...var rätt välbehövligt med nya skor nu....
Idag vila från träningen och imorgon på det igen....baksida axlar och ben.....fredag armar
Nu vila lite på sängen och koppla av...

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Ja, nu blev jag grymt avis på dig men samtidigt glad för din skull.....
Puss och kram..