söndag 31 maj 2009

Mors dag----fredriksdal----bada i havet



Imorse halv 10 blev jag väkt av ett litet tösasnöre med ett stort paket...Kim hade nu kämpat i någon timme med "hålla henne tillbaka" och inte väcka trötta mamma för tidigt hi hi hi.....Jag fick precis vad jag behövde, en ny ryggsäck. Jag fick en svart Nike ryggsäck som jag ska ha på jobb för att slippa att dagligen packa i och packa ur min träningsryggsäck....så nu har jag 2....en till jobb och en till träningen...superbra....och jag tackar mina barn så mkt....
Robin och Natta var ju iväg så jag Kim och Nova begav oss till fredriksdal....underbart väder så det passade super. Vi gick tummelisa vandringen....där går man en märkt bana och som har ett antal stopp där man läser ur sagan eller letar efter individer från sagan....Detta uppskattades verkligen av Nova.

Vi han med att fika, leka i trollskogen, titta på djuren och sola också...
Ytterliggare en fantastisk dag där jag kände att mitt liv verkligen fick ny energi....och jag känner mig så oförskämt lycklig....
Vi körde ner en sväng till vikingsstrands hundbad och lär Nixon få svalka sig och busa av sig....rätt var det var så var det lilla fegisen som slet av sig kläderna för att i iver kliva ut i havet....ingen rädsla visafe sig alls,,,,,,


Fredriksdal på tummelisa vandring

Novar visualiserar suggans spenarNova chockar med sin önskan om att få bada

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, chockad att hon vågade doppa sig :-) Kanske en ny tuff Nova detta året.

Kul att se Kim i bild på bloggen, fin bild på er två!

MassageLotta sa...

Vilken tuff tjej, bada nu i havet...Ni måste ha haft en underbar...
Kram