lördag 16 maj 2009

Lördag

Fullt upp på jobb och därför har jag inte hunnit eller orkat att uppdatera bloggen....men den lilla gruppen 5-6 åringar börjar så smått känna sig mer hemma nu på "stora" skolan...runtinerna börjar sätta sig och deras små leenden syns allt mer...bra då har man lyckats....

Idag ska loppan ha barnkalas, vi kommer att ha det hemma hos mormor pga platsbrist....åhhh vad hon längtar, hon pratar om detta varje dag hi hi hi......kommer att gå i prinsessornas teckan såklart....

Nu ska jag förbereda mig för pålsjö.....sedan blir det lite ben på gymmet innan vi ska åka hem till mormor och förbereda....

Vikten...mmm...den är där den är....men ser den inte som ett stort hinder...jag börjat köra på bra med lite tyngre styrketräning nu så blir ju inte att man rasar i vikt precis....Nä ser en del förändringar på kroppen och det är ju viktigast...har ju mycket att komma tillbaka ifrån så det får ta tid...hinner ju inte vara "klar" till sommaren nu utan får ta sikte lite längre fram....viktigast att det känns bra i huvudet nu och att jag är klar där....

Läkaren har inte ringt än DÅLIGT jag väntat på hans samtal i ca 3 veckor nu och sedan 1 vecka tillbaka fick jag veta av hans sekreterare att odlingen på tumören är klar....men inget samtal än....ville ju fråga lite om såret OCH om de små ilningar som förekommer.....nåja fortsätter att vänta.....

Dags för kaffe och en...huvudvärkstablett....
tjingeling

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Du känns så lugn och armonisk just nu...kul faktiskt..
Hoppas du tränar på lungt nu, så inget går på tok.....ilningar..mmm ja..stå på och ring för tusan...
Tjingeling gumsan!!!