torsdag 21 maj 2009

Idag...



Klockan 06.45 startade min och Nixons promenad i Pålsjö.....08.00 var den över....sååå skönt...helt folk och hundtomt...bara jag och Nixon och alla fåglarna....

Borstning och kloklippning...mmm....

Sedan åkte vi hem, åt frulle med de andra och fixade och donade.....vid halv 12 tiden iväg och träna.....underbart pass såklart....=)

Hem och äta duscha sen åkte jag Kim och Nova ner till stan.....handlade glass och promenerade längs norra hamnen/gröningen och målet...LEKPLATSEN......


Efter detta bar det av till mormor och morfar för att träffa alla kusiner som va där och hälsa på....kul att busa lite......

En fantastiskt underbar dag som ska få sluta nu.....upp 05.00....jag öppnar förskolan 06.00...så natti natti

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Tänk om jag hade en hund , en sådan fin som Nixon...vilken träningspolare i cardiospåret....
Kram

jenny sa...

Att du orkar!!! Nixon är en riktig goding som min lilla pittpudel hade velat sätta tänderna i=)

Fortsatt trevlig helg!!!