tisdag 19 maj 2009

Bröstpasset igår

gick suveränt bra....trots väldigt mkt tankar i huvudet så väl inne på gymmet så släpper jag allt...och det finns bara jag och vikterna....ja och Micke förstås som har sånt tålamod med mig nu....Hade en otrolig pump och svetten lackade (läs flödade).....kör mycket övre bröst nu och ska försöka få till lite markeringar.....tunga vikter få repetitioner men full kontakt.....detta kommer att ta tid...men vem har bråttom????

Ikväll blir det rygg och den ska jag ta och köra 2 ggr i veckan nu....har tappat mycket rygg under sjukdomsperioden och vilan innan dess pga krånglande axel (nä den är åt H-E fortfarande men det skiter jag i)....Kan ju säga nu i efterhand att inte handlade det om någon överträning.....smärtan är kvar på exakt samma ställe som sist då jag gick och fick kortison sprutor...

Lite förberedelser innan gymmet nu.......bye bye....

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Vadå skiter i, snälla du ta det lugnt nu...jag vet att axlar är inget att leka med......har ju 2 st egna.....snart 45 år gamla idioter som jag måste vårda....ha!!
Pöööööös på dig...