onsdag 22 april 2009

VARNING!!!

Ja varning för otäcka bilder, dock inte i form av sår utan cykelstället....eller rättare sagt halva min häck som är med på filmen hi hi hi.....ja här är såret när stygnen tas bort....Rösterna som hörs är min, Nattas, 2 sköterskor och så läkaren som opererade mig. Jag sa åt läkaren att jag ville börja jobba och han sa: Bara kör!!! Jag frågade även angående träningen och han sa samma sak där, du känner själv när du inte klarar av mer. Han var måttligt förvånad över att jag kom utan kryckor och var befriad från alla tabletterna......Nu har jag några strips över såret som ska sitta ett tag dels av säkerhetsskäl dels i skönhetssyfte (blir snyggare ärr då).

2 kommentarer:

Daniela sa...

Vad skönt att de bara är en "tråd" att dra ur! Gjorde det ont? Jag hade agraffer i mina ärr. Fy fan vilken smärta att ta bort det, och ha det sittandes i ryggen! Jag hoppas att dina ärr blir snygga sen om de ska sitta tejp och sånt över. Det sket dom i när dom fixade mig, så har världens fulaste ärr.. Hehe...

Och så bra att du klarar att träna och allt sånt nu =) Kanon!

Kraaam / Daniela

Jenny! sa...

Det ser ut som en fläta och här är det en knut, så långt kom jag, där räcker det för känsliga mig. Hörde att du kommer tillbaka väldigt snart och vi är så glada för din skull. massa kramar från Jenny!