tisdag 21 april 2009

Aj aj aj

Ja "rehab" har gjort nytta..hi hi....känns igen och DET känns jävligt najs.
Idag ska jag, mamma och Linda åka hem till Jenny och hälsa på vilket ska bli väldigt roligt. Sedan ska jag hämta loppan vid halv 2 tiden för då ska vi till Höganäs och träffa en annan Jenny och hennes 2 flickor, var ett tag sen Nova och Thea lekte nu så det ska bli såååå kul.

Ikväll fortsätter rehabträningen....och imorgon är det återbesök i Lund. Då ska jag omröntgas och stygnen ska bort ÄNTLIGEN!!!!!!! Jag ska också säga åt läkaren att jag vill gå på och jobba full tid nu i månadsskiftet....jag mår oförskämt bra och är måttligt trött på att "bara" gå hemma nu.....vill ju känna på hur det känns att få den "nya" lönen nu jue...wiiee....

Ha en skön dag så ses vi igen....by by....miss American pie.....

1 kommentar:

Cissi sa...

Härligt och läsa att rehab känns positivt och att du mår "oförskämt bra", då har det gjort nytta :-)

Nu när man har allt det dåliga i backspegeln är det bara till att lägga i en växel och gasa framåt.

Kram