måndag 27 april 2009

Ååhhh kött!!!

Idag var det Novas sista dag som 3-åring....imorgon fyller hon 4....
Efter jag hade lämnat henne på förskolan idag så hämtade jag älskade lillebror så tog vi en 1 timmes bra promenad i Pålsjö....såå skönt.
Efter skogen så blev det hem äta och fixa lite....åka till maxi och handla kött till dagens grillning. Vidare till utvecklingssamtal på förskolan vilket var väldigt roligt då jag fick läsa en intervju med Nova.....ex: hur tror du det är att bli vuxen.......NOVA: ingen fara!!! ha ha ....kunde hela sin adress hela familjen storebror storasyster ja massvis med saker...kort sagt en väldigt klok och intelligent liten tjej....skarp men något tillbakadragen.....

Sen åkte vi hem och marinerade kött fixade salla och allt till grillet.....och så ner hela familjen vid en varm och mysig grillplats med en lekplats till loppan....så sjukt obeskrivligt mysig.....och GOTT!!!!!!! KÖTT ME LOVE!!!!
Senare ikväll blev det ett bra benpass på gymmet....Imorgon blir det bröst....
Nu ska jag sova...ska ju upp tidigt och sjunga "vi gratulerar"

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Stora tjejen!! Oj, oj vad tiden går fort ibland....
Och vem gillar inte KÖTT....oh my good....
Ha nu en jättemysig födelsedag med eran fina dotter....
Storkram från mig kan du väl ge henne.....
Och bamsekram till dig från mig...

Lisa sa...

GRATTIS Nova på 4-års dagen. Hipp hipp huuuurraaaaaaa. =)

Kraaaaam