söndag 8 mars 2009

Söndag

Ja idag var det dans...loppan blivit duktigare nu nä ska nog säga modigare istället för duktig har hon alltid varit...men nu gör hon allt hela danserna allt vad de ska göra fixar hon nu utan att fjompa sig....så underbart se alla dessa rosa goa töser hi hi hi...
En god middag är nu nere i magen och en film väntar på oss.......
Måste bara dela med mig...vi hade en stund idag imorse vid frukosten jag och Kim....det blev en känslomässig stund där jag kände lite lessamhet och oro....
Tänk om något skulle gå fel....tänk att inte få finnas för sina barn....tänk om jag aldrig kan ge dem en liten tjugolapp....tänk om någon är dum mot mina barn och jag ej finns här och kan hjälp dem.....aldrig mer få hålla om dem....aldrig mer få pussa på dem när de sover....aldrig kunna få prata med dem.....inte kunna trösta dem.....aldrig mer fredagsmys.....många säger ähh fan det händer aldrig....det är ingen fara klart du blir bra...Ja vad bra att andra kan tänka så...jag som är mitt uppe i ovissheten kan inte bara tänka positivt....Jag måste även se riskerna för att det är en del av bearbetningen.....det hör liksom till....men det gör ont......det gör så jävla ont.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja usch ja! Alla dem där känslorna som kommer upp. Dem kommer upp oavsett man vill eller ej. För man kan inte sia i framtiden och veta hur det går. Så det gäller att leva i nuet, leva varje dag till fullo.

Jag håller alla mina tummar att du får besked imorgon på dina prover.

Ha en skön söndagkväll!

Kraaam