onsdag 25 mars 2009

Jahapps...

Det var det......på tisd-onsd ska jag ringa till Lund för att kolla av om de fått en datum på inplanerad op. Läkaren skulle göra vad han kunde för att få tid så fort som möjligt men kunde ta nån vecka sen om det är 2, 3 eller 4 veckor ja det återstår att se. Han var positiv till operationen och trodde inte att de skulle behöva transplantera något ben utan det skulle kunna "fyllas på" av sig själv, men det ser de ju säkert när de öppnar.
Så kan väl tippa på att jag kan vara tillbaka på jobbet runt den 1:a Juni någon gång om allt nu går som det ska.
Ååhh när jag vaknar kommer jag att ha en slang som sticker ut från såret, ett drenage för att det blöder en hel del vid en sådan här utmejsling hi hi. Drenaget är helt okej men va fasiken tänk om jag vaknar och jag har en kissepåse!!!!!! Då dör jag!!!!!
Ska ta ett snack med han där upp idag.....
Tjingeling

2 kommentarer:

yvonne sa...

Ja tänk så fint kort på dej liggande med en kissepåse det hade varit någat att sätta in på denna sida hihi. Och har du tagit dej igenom detta tror jag nog att du överlever en påse med kiss. Blir ju en kul grej för Nova att berätta på dagis hihi. mamma

Anonym sa...

Ussscch... Drenage och kateter känner jag till allt för väl... Och onnntt gör det med slangen. Spec när dom tar ut de, eller om man själv river ut det (Oppss, de gjorde jag). Hoppas nu bara att du får en snabb tid så du blir av med detta! =) Lycka till!!!

Kram / Daniela