tisdag 24 mars 2009

Besök på jobb

Idag körde pappa först mig och Nova till hennes förskola och sedan lämnade han mig på mitt jobb. Jag hade bestämt att hälsa på dem idag och vara med dem en stund. Åhhh sååå roligt att komma dit, fick ett sååå varmt välkomnande av både kolleger och barnen. Det klinga så mysigt i öronen när alla ropade ANGELICA E HÄR....HEEEJ......!!!
Jag stannade tills efter middagen då det var att åka hem och förhöra Robin på kommande prov "Den globala gungbrädan och jordens resurser".
En väldigt mysig e.m och kväll hemma. Imorgon är det Lund som står på schemat, 10.05 ska vi vara där och jag är något spänd. Jag hoppas verkligen att hans svar och slutsats blir att smärtan kommer från den broskklump som uppstått och att de removar den genom op så jag sedan kan påbörja livet framåt igen. Tror inte faktiskt att han har så många andra alternativ.....Nåja vi får se...
kram

Inga kommentarer: