söndag 29 mars 2009

Älskade dotter...

Ja vad säger man.....en tösabit som fick sin mamma till tårar tidigt på morgonen....ett brev aviserat "favorit mamman"...

"Hej mamma!
Vill bara säga dig att jag älskar dig som FAN och kommer aldrig sluta älska dig. Du kan vara en bitch ibland men det är för att jag käftar emot dig när vi pratar. Jag hoppas att allt kommer gå bra med operationen och vill bara säga att du är cool och har en enorm varm styrka som gör att du kan göra vad du vill.
När du läser detta vill jag du ska veta att jag tänker på dig jättemycket.
När vi kommer till Grekland ska vi två gå och sola och bara ha kul så du slipper att ha ont i höftbenet.
Ilove you and I will always do that in whole my life
Du är min favorit människa och ifall jag fick byta mamma så skulle jag skrika NEJ!!! så högt jag kan för man kan inte byta ut dig för du är den perfekta MAMMAN (jag gråter/natta)!!!!
Love you...."

Ja inte var dag man får en så underbar start på dagen......skulle aldrig i mitt liv byta ut dig heller Natta hi hi det går inte .......det finns bara en av dig och det är du.......finns INGEN bättre 13 åring....duktig, självsäker, stark, kärleksfull och helt fantastisk......älskar dig min tös....

Inga kommentarer: