onsdag 11 februari 2009

Tabletterna

Jag har sedan igår ändrat doseringen på tabletterna....Jag tar nu 2*10 mg Oxytocin morgon och kväll alltså 40 mg sammanlagt och sedan tar jag panodil 4-8 st om dagen (idag 4 st änsålänge) och så idag har jag bara tagit en av oxynorm 5 mg.....men igår och idag har jag märkt rätt stor skillnad....försöker att inte gnälla (jo jag vet att man får men har iallafall försökt undvika)....har haft rätt ont.....ska försöka göra likadant imorgon med....och sedan får jag se...fortsätter det att göra lika ont så går jag ev tillbaka till den andra doseringen som är mer utspridd över hela dagen....

Efter att ha läst en del om medicinen hoppas jag att de snart ger mig op tid....för dessa tabletterna vill man inte ta allt för länge....

Tack till alla i min familj som står ut med mitt dåliga humör och min dåsighet...(spenderar en hel del tid på rygg i soffan).....

1 kommentar:

Sally Li sa...

Usch, äta massa tabletter och starka med vanebildning och bieffekter det vill man helst inte. Jag hoppas du får OP snart.

Caspian är ju bara helt bedårande. Hälsa dem lyckliga föräldrarna. :-)))

Kraaaaam