måndag 9 februari 2009

Summering idag

Inatt har jag varit uppe en hel del med Nova...jag hade ont och hon verkade inte kry....Så en trött mamma som gick upp imorse skickade iväg de stora och ringde förskolan och berättade om Novas för tillfället nya tider.
Sedan skulle jag passa Hampus här....ingen fara att passa honom men fyyy vad jag mådde illa....åhh denna medicin shit alltså....Kim ringde fråga om han skulle komma hem men duktig som man ska vara så nädå behövs inte sa jag och sedan när jag lagt på luren var jag gråtfärdig....ville ju visst att han skulle komma hem.
Som tur va så ringde Åse så hon kom hit och hjälpte och sällskapade så hon fick springa efter småglinen som kivat hela dagen....skönt att ha någon här att prata med och illamåendet blev bättre.
Har varit på jobb idag och lämnat sjukintyg och har kännt mig rätt bra i eftermiddags så minskade på tabletterna men nu ikväll så kändes det såklart.
Idag fick jag en jättevacker tulpanbukett från mina arbetskolleger...åhhh älskar tulpaner mina favoritblommor de och orkideer.
Ja Novas griniga humör har berott på att hon såklart va på väg att bli dålig igen. Feber jättegnällig hostig och ont i huvud och rygg.....nu ligger hon här på soffan och ska hålla mig sällskap tillsammans med mormor och moster Cecilia online när moster Linda ska få sin lillkille......

Inga kommentarer: