söndag 15 februari 2009

Söndag

Ja just nu är alla dagar en enda lååång söndag...börjar bli sååå drygt och jag vill inte vara sjuk....vill inte ha ont...vill må bra och kunna jobba igen....
Loppan på dansskolan idag hi hi idag dansade hon ännu mera och idag fick hon till de där små hoppsan stegen som är lite knökiga...så stolt hon själv var efteråt...
Stackars Andreas andra dagen på akuten idag för ett nytt njurstensanfall...blir röntgen för honom imorgon och hoppas verkligen de ser nåt där så han kan få hjälp...

Finns inget som är viktigare i livet än att ha sin hälsa i behåll....många tycker kanske familjen går först i livet och jo det skulle jag ju klart med vilja säga men om jag inte har min hälsa så kan jag inte finnas där 100% till familjen heller....det känner jag verkligen nu.....
Jag känner mig grå och tråkig....sur och vrång ... hmm.. nä mest deppig över att inte kunna ta för mig något....inte jobba inte träna inte något alls....ÅÅÅååhhhhh.........
Positivt inlägg?? Nä som de 20 senaste suck.....

Inga kommentarer: