onsdag 4 februari 2009

Permission

Hej hej alla....ja nu är jag hemma på permission över natten. Ja i söndags åkte jag in på akuten igen för fruktansvärda smärtor i mitt ben....Läkaren där sa att det är lika bra att vi lägger in dig så jag dels kan få ordentligt med smärtstillande och att de skickar en akutremiss till MR röntgen för att se vad som orsakar smärtan.
Sagt och gjort.
Upp på avdelningen vid halv 1 på natten då jag fick ännu en ketoganspruta 2 panodil och 2 tramadol och sen var det natti.....Sedan dess få jag 2 tramadol 2 panodil och diklofenak var 4:e timme och detta har hållt smärtan i någerlunda shack....I går var jag så på MR röntgen som visade att jag inte hade något diskbråck som tur är men där var en nervrot som var inflammerad och den ville de titta närmre på så idag blev det ytterliggare en MR röntgen med kontrast och den får jag svar på imorgon vid ronden....så inatt valde jag att åka hem men måste vara där till ronden vid 9 imorgon bitti igen....då har jag miljoner frågor till läkaren....angående blockaden arbete träning m.m.....nåja en kort uppdatering blev det nu iallafall.....skriver igen när jag vet mer...

Inga kommentarer: