lördag 28 februari 2009

Måste bara få ut det nu....

Ååhhh nu kan jag inte hålla det inne längre...de som tar åt sig var så goda....Ända sedan jag blev sjuk och vänner och bekanta så smått fick reda på det på ett eller annat sätt så har vårt hem förvandlats till ett karantän område dit INGEN kommer in.
Jag kan ärligt säga att jag känner mig måttligt besviken. På sin höjd så kan kanske ett sms skickas där det står typ: Hej hej...läget?....
Vad har hänt?? Är människor rädda?? Men säg det då!!! Ni behöver ju inte va rädda eller tycka det är obehagligt eller nåt......fan fatta ni är sååå välkomna hit....
Jag är sjuk men INGEN har sagt att jag är döende...jo jag vill att folk fortsätter att höra av sig...ett telefonsamtal eller ännu roligare ett besök....Nä vi har inte varit så hemskt duktiga på att åka hem och besöka någon men det har sin förklaring i att jag inte mår så jättebra på mina tabletter och denna värk.
Usch nä alla andra ni får ursäkta mitt inlägg, vet inte vad jag ska skriva mer än att jag smittar inte!!!!

4 kommentarer:

Sally Li sa...

Älskade vännen. Jag blir bestört att höra att dina vänner kanske gör så. Det är ju nu om något du behöver dina vänner omkring dig, och jag tycker att det mest rimliga är att dem kommer hem till dig, då det är du som är dålig och har ont, och svårt att gå emellanåt. Inte tusan ska du flänga rundor.

Och nej det är klart det inte smittar. Hade vi haft en sådan relation att vi träffats mycket hade jag varit hemma hos dig och stöttat dig så mycket jag bara kunde.

Jag tycker du gör helt rätt att säga ifrån.

Massa styrkekramar från mig som tittar på Mello och håller på Sarah Dawn Finer.

Kraaaaam

yvonne sa...

Jag vet att det inte smittar för då hade jag om någon varit smittad hihi. Skit du i alla så kallade kompisar nästa gång kan det vara dom som är sjuka och då kan dom sitta där. Vi ses väl på måndag du jag loppan .kramizar mamma

Anonym sa...

Ja, tänk hur illa "folk" tolkar tillstånd som inte är av vanlig karraktär, dom blir rädda och det oftast pga av okunskap....men som vi pratat om förr, man lär sig snabbt om vilka som är ens RIKTIGA vänner...du ska bara veta eller det gör du väl redan...att när jag tränar känns det som jag tar i lite extra för din skull, skumt va, men så är det....
Hoppas du känner mina tankar som kommer här uppifrån, hi, hi!!
Puss och Kram från mig...

Anonym sa...

Hej hej. Trist att läsa att det är på detta viset.
Men jag tror att det kommer att rätta till sig när folk förstår vad det handlar om.
Ta hand om dig och trollen ialla fall. Är det OK kommer jag gärna över, mest för trollens skull.