söndag 8 februari 2009

Många tankar

Jo det kan jag lova att många tankar går genom huvudet....oj oj fick dela med mig en del idag och det var skönt.....en fråga som hela tiden dyker upp är Varför jag? Inte för att jag önskar detta någon annan men varför jag?.....vad har jag gjort?....

Sitter här med en liten "uggle"loppa som har en otäck och envis hosta.....Beck går på tv:n och loppan tittar och säger: -Det där liknar min morfar (Martin Beck) hi hi hi....
Sista tabletterna för dagen är nere så nu funkar det bara sitta vid datan litet tag till för sen rör sig tangenterna.....ler

natti natti

1 kommentar:

yvonne sa...

Ja du det är inte bara i ditt huvud som det går tankar varför just du.Om du visste vilken stor sten som föll när vi ändå fick det något så där positiva beskedet. Tänk det kunde varit mycket värre men jag förstår att det hjälper ju inte dej nu men du är snart frisk du är stark och snart hoppas jag att dom fixat bort den där jävla skitsaken som sitter där. Hoppas också att dina vänner fattar att du blir glad för besök och samtal kan hälsa er alla att det smittar inte,finns ju tack och lov några som skriver till dej här det är vänner det. Sov nu gott så syns vi imorgon. Kramiz från en lättad mamma