lördag 7 februari 2009

Lördag

Vad har hänt idag....hmm jo jag har faktiskt sorterat lite barnkläder och gått igenom loppans garderob. På bara det jag hade här uppe i lägenheten blev det 2 påsar överfulla som mamma ska få sätta in på tradera. Ja annars har jag mest sovit, ler. Jag var trött innan efter vi ätit middag...så jag tog tabletter och så isäng....hmm jag sov i 3 timmar!! När jag vakna visste jag knappt om det var dag eller natt hi hi...kände att jag behövde luft så vi tog på oss och satte loppan i vagnen...kryckorna i näven och sen blev det snigelfart till macken för att handla ramlösa och lite lördagsgodis....det gick rätt så bra men kan säga att den sträckan räcker......men skönt väder och skönt med lite luft....Nu ska jag spela lite bitch på blip och sedan är det melodifestivalen.....

//Ha en trevlig kväll

1 kommentar:

Sally Li sa...

Härligt att du fått sorterat lite barnkläder. Visst är det skönt! Det är så skönt när man vet det är klart och man kan slappna av.

Kram kram