fredag 27 februari 2009

Kort inlägg

Jag är såååååå trött och har rätt ont nu så bara en kort uppdatering....varit hos kuratorn idag och det kändes superbra, jag är stolt över mig själv för att jag valde att INTE avboka mötet. Jag ska fortsätta träffa henne och har redan ny tid inbokad.

Fått hjälp av mamma o pappa med lämning av Nova (hatar att ej kunna köra själv) och fixa det sista till Natta......TACK!!!!! Jag är verkligen supertacksam...hoppas ni vet det.

Jag gjort stuvade makaroner och hemmagjorda köttbullar här idag...gissa om det uppskattades...ler..sedan har jag och Natta bakat inför morgondagen. Hon fyller 13 år och är sååå spänd på hur det kommer kännas att vara tonåring hi hi hi Goa älskade tös....shit så stor du blivit...du är fan den goaste, roligaste och mest kvicktänkta 13-åring jag vet!!!
Vi har bakat 100 bullar typ....dajmtårta hmmm ja får väl se hur den blev hi hi och så har vi gjort kärleksmums.......
Alla presenter inslagna (blev en del) och blommor på plats....nu är jag sååå trött och ska sova .....ska upp halv 6 och förbereda frukosten och sen ska vi gratta henne.....

// Kärlek till alla...

2 kommentarer:

Sally Li sa...

Vi har ätit stuvade makaroner och falukorv, på barnens önskan. :-))))) Skönt att du får träffa en kurator och hipp hipp hurrraaa för Natta!

Kraaaaaaam

minna sa...

Jag vill att du provar en sak som hjälpte mig mycket. Jag vill att du ser filmen the secret! Titta på den två gånger. Gör detta ensam i lugn och ro. Se och lyssna noga. Den filmen är så otroligt bra. Den gör säkert jätte mycket nytta för dig. Man kan även ladda ner den på www.thesecret.tv, den kostar en slant men är värd varenda krona. Du måste tro att du är frisk. Vara positiv!Jag vet hur dåligt man kan må. Hur det känns som om hela livet står still "pause" man kan inte planera något, man bara hoppas och säger om jag är frisk så ska jag osv...väntan är hemsk. Börja med att se filmen. Jag lovar den är jätte bra. =)
Tusen kramar Minna