torsdag 19 februari 2009

Energier

MMmm...inget "djupsnack" nu men något har ända sedan jag flyttade in i denna lägenheten stört mig när jag har gått in på Novas rum. Idag gick jag in där igen och funderade, efter en stund så titta Kim på mig och fråga om han skulle hjälpa mig om jag vill ändra nåt eftersom jag själv inte kan grejja så mkt nu.
Ja det skulle han aldrig frågat hi hi ut med allt och total ommöblering blev det, och fasiken så bra det blev. En enorm skillnad utseendemässigt men även blev det så tro det eller ej att jag känner ett helt annat lugn där inne nu....ja fånigt kanske ni tycker men så känns det.

Idag har jag minsann sålt Novas vagn...så nu har vi inte ens en sulky kvar....skulle det någon gång bli fler barn här hemma så blir det "tyvärr" till att köpa allting nytt oj oj så synd.....ha ha ha NOT!!!

Mammas tradera försäljning går suuuper....en hel hög paket iväg och pengar håvas in...och fler paket på g.....

1 kommentar:

Sally Li sa...

Rätt möblering gör supermycket för trivseln. Så jag kan riktigt förstå hur skönt det känns nu när ni går in på Novas rum. :-)

Och superbra jobbat med att sälja grejer. Just nu har jag inga annonser ute förutom på lampor och det är det precis noll efterfrågan på. En har hört av sig, men då var lampan förstor så det blev inget. Så det blir att ställa ut på loppisen.

Kraaaaaaaaam