onsdag 18 februari 2009

Detta huvud..

Aaaajjj....men hjälp vilken huvudvärk.....migrän har jag haft ett antal gånger så jag vet vad jag pratar om men denna är tyngre på nåt sätt. Svårt att förklara....Imorgon efter jag o pappa lämnat loppan på förskolan ska jag åka med honom hem ett tag...jag ska ordna lite saker....en del födelsedagar närmar sig hi hi...hoppas mamma vill hjälpa...ler...
Har otroligt svårt för att äta under dagarna, total avsaknad av matlust suck...sen går det lite bättre på kvällen men inga stora grejor.....sen kan jag tyvärr sitta med någon form av nåt sött...ja godisliknande...men ska släppa det nu....började idag med grapefrukt och ska äta en om dan och då på kvällen istället för mitt godis....hi hi hi....hmm mina små goda neverstop...nu är det slut med tröst ätandet så hej då till er....och hej kära grapefrukt...välkommen in i mitt liv.....

1 kommentar:

yvonne sa...

Jadå lilla mamma hjälper till om du äter upp din smörgås som du får till fikat ler. Mamma