tisdag 17 februari 2009

Aj aj

Ja idag har då jag och Robin varit hos mamma och pappa hela dagen....Nathalie varit hos en kompis och Nova på förskolan. Robin pluggat hela dagen medans jag tänkte och testade att bada bubbelbad...tänkte att det kanske kunde kännas skönt....HUR TÄNKTE JAG DÅ???? En superduper turbojet säger bara aj aj...var ju ingen hit med alla bubbelfunktioner på men att ligga i ett varmt bad var helt okej.
Läkaren ringde idag och nu är det bestämt att en punktion kommer att genomföras i Lund....kallelse kommer i veckan...Idag har jag imorse tagit 1 långtidsverkande morfin tablett sedan 2 panodil, vid 15 tiden tog jag sedan 1 snabbverkande morfintablett och nu ikväll har jag rätt ont kan jag säga....hmmm ja man får välja...idag ingen huvudvärk inget illamående ingen slöhet.....men ont...aj aj aj.....jaha vilket är bäst?? Imorgon ska jag ta 1 långtidsverkande tablett morgon och kväll och sedan ska jag försöka ta 1 korttidsverkande på förmiddagen och 1 på eftermiddagen och då dosera panodil kontinuerligt och då se om smärtan minskar....
Nåja nu är det House och det ska jag se......hej hej

P.s Åååhhh facebook börjar bli riktigt roligt nu.....

1 kommentar:

Sally Li sa...

Gud vad skönt att du ska få tid för punktion? Ska dem inte operera ut den? Eller det kanske är det dem gör?

Skönt att du inte har huvudvärk eller illamående. Jag säger hellre lite mer smärta än ligga och kräkas på toaletten.

Bort med den dumma tumören nuuuuuu..

Kraaaaam