onsdag 14 januari 2009

Wiieee...

Åhh....nu äntligen är det gjort...ärendet idag bar av till en resebyrå i stan och där gjordes det.....Nu är målet bokat hi hi hi....det underbara Kreta kommer i Septemper att välkomna oss med sol, bad och god mat (INTE KYCKLING) hi hi....Långt dit men har något att längta efter....Gissa om barnen blev glada...hi hi lilla loppan förstod ju inget men de andra två jubla högt...tror vi längtar lika mycket allihop så imorgon bär det av till bossen för att lägga in semestern....
Japps imorgon bär det också av till sjukgymnasten....jag ber nu till högre makter att han inte nämner något om det jag fasar för.....jag ska in och googla lite på mina symtom nu....ischias....domningar...strålning och smärta längs hela benet långt ner i foten...sömnlösa nätter....låter skoj nä men hoppas han har en mirakelkur....sedan efter det hoppas jag att det ej är någon fara för träningens skull för då blir det ett pass på gymmet.....

Tjingeling...

Inga kommentarer: