lördag 3 januari 2009

Träning och ishallen

Ja imorgon ska/måste jag prova göra nåt annat åt gröten...den åker hiss i svalget hela tiden och efter frulle mår jag sååå illa.....nä imorgon blir det till att skaka ner grynen i prottisen och klunka i sig.....

Idag blev det ett kanon ryggpass....bra övningar men är fortfarande begränsad och rädd....hmmm jo känns obehagligt med vissa övningar sen operationen och då låter jag bli den övningen och får leta efter någon likvärdig.

Efter passet idag så åkte vi alla till ishallen....Lilla loppan hann få på skrillorna och så följde hon med mig och Natta ut...hmmm typ 3 sek sen tjöt hon...Ja vad trodde ni?? Inte skulle väl hon åka...nä nä sitta på läktaren kolla på alla andra och dansa i takt till musiken med varm oboy och fika det var mkt bättre hi hi hi
Jag fick ett par killskrillor och natta fick ett par tjej...hon åkte som tusan men jag....nää blev nästan lessen...tänkte att jaha har jag tappat så här mkt sen skoltiden. Jag kunde knappt stå på mina skrillor, bara "kasade runt" och hade dessutom inga "taggar" fram på mina att ta fart med.
Lite lätt deppig......men till slut när natta frågade så hade de äntligen ett par tjej till.
JÖSSES vilken skillnad...åhhh sååå roligt nu kunde vi äntligen åka så det svischade om det.....skitskoj....vilken konditionsträning hi hi......det ska vi lätt göra igen så roligt vi hade ......
Kanon tips Natta att göra detta ihop....supermysigt....

2 kommentarer:

Sally Li sa...

Hahahahahahah, jag kan se Nova störtböla efter dem där 3 sekunderna och inte vilja åka mer. Precis samma reaktion hade lilla O när hon kom ut på isen, men efter pappa tröstat och dem åkte ett varv fick man tvinga henne av isen om hon skulle överhuvudtaget åka med oss hem. ;-)

Nästa gång skrillar nog Nova också.

Anonym sa...

Oh kommer ihåg när vi åkte med grabbarna, det var mys det.
Men vilken operation menar du? Vet du, jag ska mysa åt dig där i min lilla relaxhörna efter träningen....
Puss och kram på dig...