torsdag 8 januari 2009

Sumering

Ja dagens träningspass gick som jag trodde....skitbra!
Ja jä***r vad mycket folk där va.....helt fullt...Idag körde jag armar vilket kändes helt okej ända tills jag skulle köra en triceps övning bakom nacken...AAaajjjj!!! Mina axlar aj aj aj nej nej big no no....funkar INTE....hmmm övertränad...tror inte det nu va...jäkla läkare...varför kan ni inte ta reda på vad det är....känner av axlarna i en hel del triceps övningar....inte roligt alls...vet hur ont jag har haft och vill inte dit igen.

Måste gnälla liite till min ischias...jag blir TOKIG.....F*N!!...Vet även här hur ont jag haft och har...måste leta efter en bra sjukgymnast....
Annars känns det okej....efter träningen körde jag 25 minuters cardio...så skönt...

Idag var hyresvärden här....så toalettstolen och handfatet på lilla toaletten ska nu bytas ut och numera har vi en parkeringsplats från 1:a februari....Imorgon är det fredag....redan hi hi....jobbar förvisso 17 tid imorgon men det gör inte så mkt......en vända ner på gymmet och köra mage och cardio...sen hem och hålla helg.
Kärt återbesök på gymmet på lördag...roligt...

kramelikram...

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj,aj, aj vad är det jag läser...inte ont vad det, ok!! Nu måste du ta det sååå försikigt, inte rusa fram, vännen....hur kul det än är, jag vet...har ju haft en trasig resa själv.....
Puss på dig och en sköt om digkram från mig nu.....