onsdag 7 januari 2009

Nu så


är frukosten nere...denna underbara måltid......sitter redo och ska endast fixa till håret lite och sen dags att väcka loppan.....stängt på förskolan idag så hon ska få vara hos mormor idag....

Vilken natt....så dåligt jag sovit....det är alltid så med mig när jag varit ledig en längre stund så natten innan första dagen sover jag skitkass....ja ja får leva med tröttheten idag men vet vem som ska isäng tidigt ikväll. Dessutom drömde jag om mormor inatt....oj vilken saknad.....så snäll så go så jävla bästa bästa bästa mormor......när man kom hem från skolan och var där....och handlat på ag:s på vägen så satt mamma och mormor där hemma och fika när man kom och där var miljoner pålägg...m.m......så sjukt mysigt...åhhh....men vi vet ju var hon är iallafall...


ha en bra dag alla.....

Inga kommentarer: